2012. május 28.

Go raw now! - filmelőzetes magyar felirattal



Egészséges, fiatal és szép akarsz lenni? A megoldás egyszerű, egyél nyers ételeket! Nézd meg Markus Rothkranz Go raw now! filmjének előzetesét! Lapozás után megtalálod a videó szövegét is!



Tán a legfontosabb videó, amit valaha látsz.

Alyssa Wampole: Biztosan érezni fogod a különbséget.

Az emberek szerte a világon az Életet választják.

Markus Rothkranz: A huszas éveim elejére több egészségi problémám volt, mint amit el tudsz képzelni. Körülnéztem, és láttam, hogy nem vagyok egyedül. [20 ÉVVEL KÉSŐBB... 45 éves] És azt mondtam, ezen változtatni kell.

Cathie Garnier: Hat különböző gyógyszert szedtem, 9 különböző orvosnál voltam. Rászoktam a receptre kapható fájdalomcsillapítókra. Nem tudtam használni a bal kezemet, és részben a jobbat sem. Az immunrendszerem tényleg legyengült. Nagyon rosszul néztem ki. Valójában a végrendeletemet írtam.

Markus Rothkranz: Az emberiség történelmének legegészségtelenebb kultúrájában élünk. Rákot kapunk és fiatalon meghalunk, míg a világon máshol jóval túlélik a 100 évet. Három milliárd középkorú a tükörbe néz, és kiborul. Ráncaik lesznek, hullik a hajuk, elhíznak, és rádöbbennek, hogy a fogyókúra, tabletták, krémek, plasztikai sebészet és injekciók egyszerűen nem működnek.

Matthew Joseph Nailor, nyersétel szakács: A tested tápanyagokra éhes, és a mai ételektől folyton csak eszel, eszel és eszel, és hiányzik belőlük minden tápanyag. De melyik orvos fog hiányos táplálkozást írni a halotti bizonyítványra.

Markus Rothkranz: Mi lenne, ha életünket most meg tudnánk fordítani, sose lennénk újra betegek, lefogynánk, visszanyernénk a fiatalságunkat, és szexisebbek lennénk, mint életünkben bármikor voltunk.

Natalia Gyijakova: Szia, a nevem Natalia Gyijakova, Oroszországból.

Markus Rothkranz: A válasz egyszerűbb, mint gondolnád. Az emberek megteszik, egyenként. Ez kezdi megváltoztatni a világot.

Igor Jijikin: Szeretem, SZERETEM.

Thi Anh Tran: Szeretem az egészséges életet és a nyers ételt.

David Burke: Mindig pörgök, egészségesen nézek ki, remekül érzem magam.

Jimmy Lockett: El se tudom kezdeni elmondani, hogy ez milyen remek.

Markus Rothkranz: Nemcsak arról szól, hogy fiatalabbnak nézel ki, hanem fiatalodsz.

Dixie Story: Mesésen érzem magam.

Natalia Gyijakova: Nagy mértékben megváltozol.

Cary Stratton: Óriási különbséget érzek.

Alyssa Wampole: Abszolút elképesztő. Úgy érzem, mintha fiatalodnék.

Markus Rothkranz: A Földön a legegyszerűbb népek akár 50 évvel tovább élnek, mint mi. Nincs egészségbiztosításuk, tablettáik, röntgenjeik, áramuk, fagyasztóik, sütőik. Száz évesek és még nemi életet élnek, mondd meg nekem, ki jár jobban.

Cary Stratton: Az első héten, ahogy kezdtem nyers ételt enni, minden próbálkozás nélkül fogytam 5 kilót.

Dixie Story: Az első évben 32 kilót.

Thomas R. Dickens: Csak másfél hónapja csinálom, és másfél hónap alatt fogytam 13 kilót.

Alyssa Wampole: Szebb vagy, szexisebb, és soványabb.

Markus Rothkranz: Felejtsd el a plasztikai műtétet, felejtsd el a Botoxot, ez csak festék a rozsda fölé.

Dixie Story: Eltűntek a ráncaim, a bőröm simább lett.

Natalia Gyijakova: A bőröm, a hajam, az orrom, minden, az energiám. 

Cary Stratton: Az energiám feltétlenül, igen.

Matthew Joseph Nailor: Rengeteg energia.

Markus Rothkranz: Ha fogom ezt az almát és elültetem a földbe, almafát fogok kapni. De ha fogom ezt a tésztát, ezt a kenyeret, vagy ezt a müzlit, és elültetem a földbe, mit fogok kapni? Penészt! Tehát mi a különbség ez és ez között? Ebben van élet, élet, amire a testünknek szüksége van.

Matthew Joseph Nailor: Az élelmiszer piramis, amit tanultunk, elmaradott, értelmetlen.

Markus Rothkranz: Ha elültetem ezeket a vitamintablettákat a földbe, mit gondolsz, mi fog kinőni?

Mary-Margaret Stratton: És tudtad, hogy az FDA hatóság abszolút nem szabályozza, hogy mi kerül a bőrödre, mégis, ha az bejut a bőröd alá, közvetlen bejut a véráramba, igaz? Ez durva.

Markus Rothkranz: Gyerünk, csak ülj ott a hatalmas terepjáródban, zabálva azt a cukrot és koleszterint. Csodálkozva, hogy miért hullik a hajad, és sopánkodva, hogy miért tűnt fel a cellulitis ok nélkül. Gyerünk, emberek, vállaljatok felelősséget az életetekért.

Cathie Garnier: A tested egy élő szervezet, és ezért élő táplálékra van szüksége, hogy életben maradjon, és azt a munkát végezze, amire való.

Matthew Joseph Nailor: Azt mondják, hippy vagy, hogy ezt csinálod, hippy okod van, hogy csináld. Talán vegán vagy, és "Ó, őt csak az állatok érdeklik". Nos, jó, mondj, amit csak akarsz, de amikor elkezdesz így enni, jobban fogod érezni magad.

Markus Rothkranz: Gyerünk, hozd a gyomrod stabil helyzetbe, hogy most csak egy rúd édességet egyél tizenkettő helyett - nőj fel!

Jimmy Lockett: Ez könnyű.

Dixie Story: És olyan könnyű.

Jimmy Lockett: Nincs rakétatudomány, nincs mélyen rejlő dolog, amit tudnod kell.

Markus Rothkranz: Ez egy papaya, ez egy mangó, ezt hívják tápláléknak!

Ofon Assiak: Errefelé nincs jó orvosi ellátásunk, ezért kénytelenek vagyunk természetesebb módon enni, hogy ne kelljen kórházba mennünk.

David Burke: Itt Ausztráliában mindenki szeret húst enni, én kerülöm a húst,
nincs hús ezekben a bicepszekben.

Matthew Joseph Nailor: Bőven meg tudok csinálni 400 guggolást, kinyomok tán jóval többet, 200-250 kilót.

Markus Rothkranz: Mindig a húsról és a fehérjéről kérdeznek engem. A legnagyobb, legerősebb állatok a bolygón nem esznek húst, némelyik csúcs profi testépítő nem eszik húst.

David Burke: Második voltam a világon az ifik közt, aztán 3. a felnőttek közt a természetes testépítésben.

Matthew Joseph Nailor: Tetszik, amikor az erőről beszélnek. Egyszerűen nem kell folyton húst enned, és ez nem egy hippy dolog. Garantálhatom neked, hogy az erőd még biztosan meglesz.

Markus Rothkranz: Mikor az emberek abbahagyják a húsevést, a betegségeik kezdenek eltűnni.

David Burke: Több használható fehérje van a zöldekben.

Markus Rothkranz: Mind agymosást kaptunk, nincs rá szükséged.

Ofon Assiak: Errefelé mindenhol gyalogolnunk kell, a tömegközlekedés nem megbízható. Emiatt magasabb marad a pulzusunk, és egészségesebbek vagyunk.

Markus Rothkranz: Tudom, mit mondasz: "Milyen különbséget jelent egy pizza, egy darab süti, vagy egy üdítő?" Gondolod, hogy az teljesen át fog menni rajtad, és másnap kijön? A tested felveszi, amit eszel, és új sejtek építésére használja, milliónyi új sejtet hoz létre minden órában. Mit gondolsz, miből fognak azok a sejtek állni? Az a pizza a részeddé válik, és azok a sejtek nem megfelelően fognak működni. Mit gondolsz, miért állsz mindig közel ahhoz, hogy megbetegedj? Mit gondolsz, miért vagy folyton olyan fáradt? A koncentrációd olyan zavaros.

Alyssa Wampole: Valamiért mindig orvoshoz jártam.

Markus Rothkranz: Emlékszel a három kismalacra? Az egyik háza szalmából épült, a másiké fából, a harmadiké téglából. Nos, amikor arra jár a farkas az életünkben, és fog, a te házad miből lesz?

David Burke: Apámon a neurológus agyműtétet akart csinálni, mert a kezei és a teste görcsölt. És 3 és fél héten belül az egészsége 90%-ot javult, most vissza tud menni dolgozni. Nincsenek isiászos fájdalmai. És mindez 3 és fél hét alatt.

Markus Rothkranz: Ha a világ összes tudósa és orvosa összefog, nem tudnának létrehozni egy almát. Nem tudnak egyetlen élő sejtet létrehozni hidrogénből, oxigénből és szénből, de a tested tud! Az egyetlen dolog, ami tényleg meg tudja gyógyítani a testedet, az te magad vagy.

Jimmy Lockett: Az egész a táplálékról szól, mint gyógyszerről, nem csak az ételről az étel kedvéért.

Mary-Margaret Stratton: Egyértelműen éreztem, hogy az egész értelmem, spirituális és fizikai énem könnyebb lett.

Dixie Story: Könnyebbnek éreztem és érzem magam. Néha szinte levegőnek érzem magam.

Natalia Gyijakova: Egyszerűen emelkedetten érzed magad.

Markus Rothkranz: Talán nem olyan izgalmas testet örököltél. Sokan vannak, akik fognak egy roncsautót, autócsodát csinálnak belőle, és díjat nyernek vele kiállításokon. És a régi roncsot nem egyszerűen átfestették. Le kellett bontaniuk a csupasz vázig, eltüntetni az összes rozsdát, és újrakezdeni egészen az alapoktól. Ezt kell tenned önmagaddal. Szexis akarsz lenni? Ideje újrakezdeni, és komolyan mondom, tényleg kezdd újra.

Dixie Story: Többé nem készítek ételt.

Mary-Margaret Stratton: Mindent kidobtunk a konyhában, szó szerint.

Cary Stratton: Nem dobtuk ki, odaadtuk jó embereknek, akik főtt ételt esznek.

Jimmy Lockett: Olyan dolgokat eszel, amik a bolygón teremnek.

Matthew Joseph Nailor: Olyan táplálékról beszélek, amiből csak egy marékkal kihúzod egy egész napon át.

Alyssa Wampole: Könnyebb, mint a főzés, soha nem tudtam, hogyan kell főzni.

Natalia Gyijakova: Tényleg éreztem a különbséget, amikor kezdtem csinálni tisztítókúrákat, főleg léböjtöt.

Dixie Story: Nem tudod, hogy nem vagy egészséges, amíg tényleg egészségessé nem válsz.

Thomas R. Dickens: Elmúlt a hátfájásom, már nem dugul be az orrom.

Cathie Garnier: Két héten belül éreztem a különbséget. Újra lábra álltam. Át tudtam aludni az éjszakát, és el tudtam hagyni a gyógyszereket.

Dixie Story: Minden megváltozik.

Jimmy Lockett: Szeretem, hogy 52 vagyok, és 22-nek érzem magam.

Matthew Joseph Nailor: Megígérhetem, hogy sokkal jobban fogod érezni magad, ha így táplálkozol.

Ofon Assiak: Tényleg meg kellene próbálnod, csak tedd meg a természetes lépést.

Natalia Gyijakova: Próbáld ki a nyers ételt, remek.

Mary-Margaret Stratton: Az a következő lépés.

Alyssa Wampole: Tedd meg ezt a változtatást az életedben.

David Burke: Most azonnal változtatni tudsz.

Thomas R. Dickens: Napi 16 órát dolgozok, és van időm a nyers ételre. Ha nekem van időm, neked is van.

Markus Rothkranz: Add meg a testednek, amire szüksége van, és figyeld, ahogy megtörténik a csoda.

Dixie Story: Egyértelmű, hogy ez működik.

Cathie Garnier: Egyértelműen működik.

Markus Rothkranz: Élet vagy halál, tiéd a választás.

Tania Tierra: Válaszd az életet, minden pillanatban van választásunk.

Dixie Story: Légy hű magadhoz.

Markus Rothkranz: Ideje újra egészségesnek, élettelinek és szépnek lenni.

Natalia Gyijakova: Egyszerűen szeretem.

Cary Stratton: Óriási különbséget érzek.

Markus Rothkranz: Sose hagyd, hogy bárki azt mondja neked, hogy bármihez túl öreg vagy.

Az élet most kezdődik.

Jimmy Lockett: Olyan egyszerű.

Válts nyersre most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése